fredag 16 december 2011

Hallu

Idag har de ju inte heller hänt så mye. Mest alldagliga grejer städa diska laga mat. Fast idag var de ju tacokväll så de var ju xtra mys hemma hos oss. Ouu vi var på Ica kvantum oxå. Saga-Lis favvo affär. Hehe riktig action.

Alltså detta med att skriva varje dag verkar ju vara trixigt. Men har man lovat mamma så har man <3. Önskar vi bodde lite närmare varandra.

Oj nu kom Hanson "iwill come to you"  igång på Spotify hehe. Kommer ni ihåg "Voxpop" ett musik program. som började sändas -96 satt som klistrad framför tv.n med ena fingret på rec knappen på videon. 8an gick jag i då. Innan man hade youtube att leta upp videor på. och innan man hade en alldeles egen video satt man klistrad framför radion med fingret på rec på bandspelaren hehe.  Jag har alltid varit ett musik freak. Men tyvärr så har jag ju tinnitus och måste vara lite försiktig med lyssnandets volym numer. Men de går ändå =0)

I morrn blire jobb på dagen. Nu snart sussedags =0) Tog tid att natta lilla underbara sessis ikväll. Avslutar med en bild på min Underbara Saga-Li



       Puss o kram!!!                     

1 kommentar:

  1. Jag satt också klistrad framför voxpop och spelade in alla bra videor. Haha de hade varit kul att kolla på en sån inspelning nu! Kram Annie

    SvaraRadera