söndag 18 december 2011

Tjingeling

Blev ju inget skrivet igår jue. Jobbade hela dan så de hände inte så mye annat. Idag däremot har de hänt grejer hehe. 
Jag har varit på gymmet för första gången sen jag krossade tummen. Kortet funkade inte på en gång så jag fick prata med killen i receptionen. Så sa jag de att jag krossat tummen och glömde kvar mitt kort. Så säger han " Jaha va de du som krossade tummen ja. Ojoj Hur gick de. Jag hörde att den lixom var helt platt" Haha och ja mina vänner den var helt platt. Men nu är den nästan hur fin som helst hehe nageln ska ju växa ut och lite missformad är den ju men den är inte platt längre utan fyllig hehe. Jag till och med tränade med maskinen där de hände men skraj som attan när jag flyttar vikterna. Men I did it! Men som sagt lite trauma varning ändå så fort man hörde vikterna komma emot varandra så kändes tummen lite extra. Brr.


Sen när jag kom hem hade jag lovat Saga-Li att vi skulle gå en vända på stan för att kolla på tomte nissarna som skulle busa runt på västran i stan. Så kommer vi dit och Nissarna var inte alls så roliga o mysiga utan mera bara sa god jul och stack därifrån. Saga-Li blev besviken för hon såg att några andra barn fick klubbor av dom. Så jag fick lova att säga att jag trodde de var slut. Men hon var glad ändå vi gick in på Bokia och lekte lite i lek hörnan hehe. 
Saga-Li har hållt bröllop här hemma oxå  hon gifte sig med sin Nalle. Guu hon är så söt. 
Saga-Li och Nalle på väg till sitt bröllop i vardagsrummet =0)
Härom natten när hon inte kunde sova ville hon att jag skulle hitta på en saga till henne de gjorde jag sen sa jag till henne att hon oxå skulle hitta på en om sin barbie Steffi. Här kommer sagan : Det var en gång en Steffi som skulle gå till skolan, men inga tåg och bussar var lediga Så hon fick gå (Saga-Li suckar) Tyypiskt. Slut. Haha så klockrent med sucken och tyypiskt.
 Vi har advents myst oxå i vanlig ordning hihi
Just nu är vi ensamma hemma Kasper är iväg o tränar badminton .  Jag sitter här o myser med lite glögg.


  
Avslutar med en fin EGO bild som Saga-Li tagit. Jag är så himla söt hehe!!


Kraam banan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar