onsdag 14 december 2011

Tjingeling

Sitter o fundrar på va man ska skriva de de när de inte hänt så mye, En sak som mina svensklärae aldrig gillat är att jag inte skriver på ordentlig skrivsvenska utan på tal svenska. Men de får man tåla om man läser här hihi.
Idag har varit en hemma dag. De har inte hänt så mye. Jo jag och Saga-Li har byggt en Barbie toalett hehe. av toapappers rulle. Den som känner mig vet ju att jag är välldit kreativ när jag sätter den sidan till.

Just nu sitter jag med lurarna o lyssnar på lite gammal musik.  Härligt. Jag blir ju alltid så nostalgisk och tänker tebax. Tiden i Norrköping och Hedåker, Färnbo Västerås och såklart här i Kristianstad. Många vänner som kommit och gått o vänner som finns kvar i vått och torrt. Hehe Rajmer. Oj nu börjar jag bli sentmental känner jag saknar många personer. Men är samtidigt glad över de jag har nära <3.

Puss!!!

6 kommentarer:

  1. Vilken fin toalett...en sån ska ja nog pyssla ihop med Lilly nån dag...:-))) ja har oxå startat en blogg men inte kommit igång o skriva...vill kunna blogga från mobilen...gör du det?? Saknar er <3

    SvaraRadera
  2. En rajmer. Jag rimmar =0) hehe

    SvaraRadera
  3. Ja min Anna panna saknar er massvis oxå <3

    SvaraRadera
  4. Tänkte att du menade mig.. :-) .. Men ja e ju Hejmurt.. ;-) ..

    SvaraRadera
  5. Hihi ja och defenitivt tänkte jag på dig oxå när jag skrev igår Hejmurt!!

    SvaraRadera