tisdag 10 januari 2012

Aaa Tjena

Ja ni här lovar man att uppdatera ofta så blir de så här kackit. Jul och nyår har gått förbi. Supermysig julafton uppe hos Cari-na och barnen. Saga-Li överöstes av julklappar till sin stora förtjusning.

På annandagen blev jag dyngkass kräkte och var helt slut, magen upp och ner hela veckan sen och nu fortsätter den att spöka. Har slutat dricka kaffe =0), Laktosfri kost aa de ni. Ingen stekt mat eller skräpmat. Har till och med bokat en tid hos doktorn 27 januari ska jag dit och vi ska ta itu med magproblemet. Var på akuten i söndes  tog EKG och blodprover 4 rör. Hade hjärtklappning i 2 timmar. Var helt darrig. De syntes ju på EKG att de var hjärtklappning men mina blodprover var så fina så =0) Så läkaren sa att han inte var rädd för att släppa hem mig. Skönt tycker jag. Men han sa att man kunde köpa nån manick typ ekg aktigt att ha hemma om problemet fortsätter för att kartlägga. De tror jag inte kommer att behövas hehe.


Nu är jag back on track fortfarande med magont och trötthet men lixom på G. Ändrat en del saker nu ju. Så de bör ju bli bättre.

Och bilen är nyrenoverad dyyrt blev de har oxå en del i magontet kan jag tänka. Varför ska pengar vara så betydelsefulla.

Dags att börja träna igen oxå. Sköönt! Inga tum krossar förhoppningsvis. Hehe. Poweryoga är ett måste för nedstress och afrodans för energibalans och gymmet för delarna som måste fastas upp. Kilon ska tappas. Så jag känner igen mig.

Detta ska bli ett bra år.Wihoo.

Nu ska jag sköta uppdateringen bättre så e de bara. Snart sussedags. Ledig i morron. Om de blir fint väder så blir de en prommis med lillfisarn anars inget planerat.

Avslutar med vackra ord
Som Roland ( Robert Gustavsson) säger i filmen "Torsk på Tallin"   Efter regn kommer solsken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar